Första simturen...



Igår var jag med Maja, husse, matte och mormor till Vansbro. Det var jättevarmt ute så vi gick ner till älven där dom simmar Vansbrosimningen. Den hade redan varit, men jag och Maja ville simma ändå. Maja gick i först eftersom hon är äldst och sen följde jag efter. Jag har aldrig simmat förr, och jag var lite rädd i början. Vattnet var kallt men det gjorde inget, det var jätteskönt att svalka av sig.  Matte höll mig i kopplet så jag inte skulle simma för långt bort. Jag simmade flera rundor och Maja gick upp före mig. Hon är inte så förtjust i att bada, hon vill mest bara doppa sig... Då ville jag inte heller simma mer och jag gick också upp. Jag badar gärna fler gånger. Ska säga till på skarpen när det blir varmt ute så jag får bada igen


Kommentarer
Postat av: Kitty

lät mysigt :)

Kika gärna in vår blogg :)

2008-07-24 @ 00:24:49
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Ingela

Nu har jag hittat hit Vilken fin sida.....

2008-08-14 @ 22:40:03
URL: http://vingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0